piątek, 7 maja 2010

..  z racji problemów z moim aparatem na razie pokażę wam kilka ciekawostek z neta ..
na dywanik wziełam ostatnio serwis polyvore.com .. coś w deseń ubieranek dla lalek kiedyś popularnych dollsów ( w sumie teraz może to jeszcze gdzieś tam funkcjonuje) .. ku mojemu zdziwieniu i zachwytowi jendocześnie większość tych ubrań , dodatków i elementów wystroju mieszkania a nawet sprzętu można kupić przez neta !.. ceny są różne bo od tych najtańszych po te najbardziej luksusowe dostępne w internecie ..tak czy siak napewno jest to jakiś sposób na to by szukać czegoś innego dla siebie niż tylko buszować po sieciówkach a potem kłócić się z koleżankami która miała pierwsza te kolczyki i tamte spodnie .. :)

.. wrzucam moje 4 wypociny zestawowe .. jakoś brak mi w tym większego polotu .. chyba ogarnia mnie lenistwo no ale .. 3ba jakoś sobie radzić .. kiedyś przyjdą lepsze dni .. :)



Znajdź mnie na Polyvore

no to w sumie na tym jak narazie poprzestane .. próbuję wyszukać top 10 sukienek .. zobaczymy co z tego wyjdzie :) 


mp3 związane z moją najbliższą podróżą ;)
http://www.youtube.com/watch?v=iYmmh9zkpQM&playnext_from=TL&videos=3b5X8SnK1dg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz