poniedziałek, 3 maja 2010

.. wzorki w oczach ..




.. każdy z nas czy chce czy nie chce żyje w otaczającym świecie przedmiotów , te z kolei mają różną teksturę,kształt , kolor .. dużo z nas przywiązuje uwagę do tego jaki dana rzecz ma kształt i kolor .. ale znacznie mniej osób zwraca uwagę na wzory ..

.. myśląc o tym że tworzenie kolejnego bloga o modzie będzie czymś w rodzaju rzucenia się w otchłań tego samego i powielanie zdjęć i opinii wpadłam na pomysł pisania o pewnej bardzo ważnej części mnie ..

.. osoby które mnie znają z pewnością powiedzą że nie należę do normalnych ( jeśli wogle można kogoś tak nazwać ) a ubrania które mam to totalna mieszanina wszystkiego co tylko może być .. nie śmiem się przyrównywać do tych wszystkich modowych blogerek ani jakichkolwiek stylistek .. ale uwielbiam wzory i "życie" w ubiorze ..

.. czerń jest świetna bo doskonale komponuje się ze wszystkim i ukrywa bądź podkreśla co tylko będziemy chcieli aczkolwiek tworzenie z siebie "czarnej mamby" i eliminowanie kolorów a także różnych esów floresów ( nie mam pojęcia jak to się pisze ) to jak dla mnie humorzaste zabójstwo i 100% konformizm ..

.. poczynając od moich wzorzystych szaleńczych elementów szafy po te wszystkie kolorowe i ciekawe z życia codziennego stopniowo przekażę wam mój pkt widzenia przez wszystkie kropki, kratki,kwiatki i kolory ...

.. pędzle w dłoń ..czas zmalować coś w otoczeniu ..


freaky friday
freaky friday przez manszi z wykorzystaniem Paris Hilton shoes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz